..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

..

..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het schoolplein

Ga naar beneden 
+4
Stacey
Lauren
Rosalie
AnnaLynne
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Honey

Honey


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:03 pm

'Niemand?!' Honey keek Julian nu ook met een sip onderlipje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:05 pm

Lauren sloeg weer een bladzijde om. Weer ontsnapte er een zuchtje uit haar mond. Het boek leek nooit op te houden. Ze keek even hoeveel bladzijden het had. 784.. alle jezus. En ze was pas bij bladzijde 82. Dat ging nog wel even duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:06 pm

"Jouw haar zit prachtig hoor!" Riep Julian meteen uit. Oh jezus, straks moest hij het écht nog met Honey gaan doen, puur uit verveling. Maar dat was ook zo sneu...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:10 pm

Lauren keek even op toen ze iemand een geforceerd compliment hoorde schreeuwen, maar al snel dook ze weer in haar boek. Dat ding moest deze week uit zijn, met boekverslag erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honey

Honey


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:10 pm

'Bedankt, dat wou ik even horen' zei ze nu weer normaal. Ze had niet zoveel zin om verder nog over meisjes te praten, ze kon toch niet goed mee praten en anders voelde ze zich zo.. gsdgfgshfr. 'Heb je nog leuke boeken ofzo? Of films'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:12 pm

"Hmm, nee. Ik lees de laatste tij niets meer. Net als tv kijken... Weetje, ik doe nu meer andere dingen." Julian'n ogen dwaalden af naar Honey's voorgevel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:14 pm

Lauren keek op en zag Rosalie. 'Sinds ik binnen een week een boek van 784 bladzijden uit moet hebben, en ook nog eens een verslag ervan moet maken.' zuchtte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honey

Honey


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:17 pm

'Zoals meisjes zoeken' vulde ze hem aan. Honey zuchtte. Jongens..
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:17 pm

"En de beste plek om te lezen is natuurlijk.. het schoolplein," grinnikte Rosalie. "Waar niemand je stoort en je op je gemak kunt lezen!' Ze had haar boek al voor de helft uit dus daar maakte ze zich niet zoveel zorgen over.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:18 pm

"Ja nou... Dat is toch stukken interessanter dan suffe boeken of films waarvan je het einde al kent. Toch?" Julian keek even op zijn mobielding hoe laat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honey

Honey


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:22 pm

'Je hebt wel gelijk' antwoordde ze. 'Ik maakte ooit met een vriendin en 2 jongens een film' zei Honey, weer lachend bij de gedachte. 'Het was echt grappig, we konden er echt helemaal niks van en we moesten het einde steeds overnieuw doen omdat er steeds iets mis ging'. Honey trok haar rok weer even goed. 'Sorry, dat ding is irritant'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:25 pm

"Je mag hem wel uitdoen van mij hoor." Grinnikte Julian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honey

Honey


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:29 pm

'Nou, nee, ik houd hem tóch liever aan' zei Honey met een neplachje. Ieeeeuw wat een viespeuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:29 pm

Lauren gooide het boek dicht. 'Pff.. praat me er niet van. Ik kan nergens normaal lezen.' zuchtte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:30 pm

"Dat zeg je alleen omdat we hier nu op het schoolplein zijn hè?" Julian had besloten toch maar even met haar te spelen. Eens kijken hoe ze reageerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honey

Honey


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:32 pm

'Helemaal niet..' zei Honey. Ze wist niet veel te zeggen en schoof een beetje bij hem weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:33 pm

Julian had al snel door dat ze het niet zo leuk vond. "Grapje hè?!" Grinnikte hij. Het was jammer... Maar hij kon er wel mee leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:35 pm

"Misschien is je kamer een goede optie," zei Rosalie, waarna ze kort knikte ter afsluiting van haar zin. "Het is veel te mooi weer om te lezen. Tenminste, om op het schoolplein te lezen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptyma jul 13, 2009 11:37 pm

'Ik heb geen zin in een onvoldoende, eerlijk gezegd. En ik lees liever buiten dan in mijn muffe kamer.' protesteerde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rukia

Rukia


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-07-09

Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Emptydi jul 14, 2009 11:04 am

Rukia komt het plein op. Ze laat zich op het gras vallen, ze haar koptelefoon op en begint mee te neuriën met haar nieuwe gecomponeerde muziekstuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het schoolplein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het schoolplein
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
.. :: RPG :: De buitenplaats-
Ga naar: