..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

..

..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het schoolplein

Ga naar beneden 
+4
Stacey
Lauren
Rosalie
AnnaLynne
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:25 pm

Julian stak zijn handen in zijn zakken en zuchtte. "Not really. Like I said, I'm bored. Ik zoek... Iets."
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:26 pm

Randy glimlachtte terug. Hij ging naast haar zitten. Gelukkig was dit geen snol die dacht dat ze populair was.. Tenminste het kon nog..
'Alles goed?' Hij wenkbrauwwiebelde naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:28 pm

Stacey lachte. ''Ja hoor. Met jou?'' Stacey frunnikte zenuwachtig aan de draadjes van haar Ipod. Wat een Cutie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:30 pm

Hij lachtte even. Het zag er ook grappig uit hoe ze aan die draadjes zat te frunkelen.
'Ja, lekker.' Hij keek omzich heen. 'Het is hier best wel saai.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:31 pm

Rosalie zuchtte even kort nadat ze uitgelachen was en draaide toen wat aan haar haar. 'Ik verveel me dood," zei ze toen redelijk zacht. Niet dat mensen iets interessants deden, nee hoor. Gewoon zitten en praten. Of niet eens, maar gewoon tekenen. Jackson knikte. "Niet dat het ooit anders is.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Honey

Honey


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:33 pm

'Nou, ga vooral verder met zoeken dan!' antwoordde Honey. 'Als ik niet weet wat ik zoek, kijk ik gewoon rond, en ik vind het' zei ze. 'Meestal dan, of is dat van jou heeeeeel moeilijk, Umpiedumpie?' ze lachtte. Umpiedumpie, dat vond ze wel een geschikte naam voor hem. Het kwam zomaar in haar op, ze had géén eens gezocht, en ze vond het. Toffff!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:33 pm

''eh ja.'' Stacey bloost licht en doet haar Ipod weg. Ze trekt haar rokje recht en glimlacht weer. ''Hoe heet je eigenlijk?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:34 pm

'Oh neeee!' Zei hij heel dramatisch. 'Ik ben me vergeten voor te stellen. Randy aangenaam.' Hij schudde heel overdreven haar hand. 'En hoe heet deze jongedame?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:34 pm

"Hmm... Leuke tip." Julian keek weer rond. Hij zag niks lekkers, behalve dat wat naast hem zat... Maar het was zo'n zonde om met vrienden 'verder te gaan'. Hij had de voorkeur voor onbekende schepdels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:36 pm

Stacey begint hardop te lachen. ''Ik ben Stacey, maar je mag me ook Sadie noemen. Of Cherry, of verzin zelf een naam'' Oke, stom antwoord. Waarom zei ze niet gewoon alleen haar naam? Ze bloost weer licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:37 pm

Hij dacht even na, hoezo zou hij haar anders noemen? Stacey is toch een gewone naam? 'Eh oke..' zei hij uiteindelijk, nadat hij klaar was met denken. Hij bekeek haar Ipod. 'Wat luisterde je eigenlijk voordat ik je lastig ging vallen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:39 pm

Stacey lacht. ''Haha, let niet op mijn vage acties'' Stacey kijkt hem aan. ''Oh, eh. Emilie Autumn.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:40 pm

Randy dacht even diep na. Dat was toch muziek dat emo's/gothic's enzo luisteren?
'Ohja, dat ken ik niet. Tenminste ik heb er wel van gehoord. Maar ik luister die genre niet.' Hij glimlachtte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:42 pm

Stacey lacht. ''Oh, wat luister jij allemaal dan?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Honey

Honey


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:43 pm

'Je kan natuurlijk ook homo worden, want dat zou ook makkelijker voor mij zijn, ik weet précies welke jongen leuk is!' grapte ze terwijl ze hem lachend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:44 pm

"Maar jongens hebben geen..." Julian hield snel zijn mond. "Weet je niet welk meisje leuk is dan? Dénk als een jongen Honnie! Dénk als een jongen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:44 pm

Randy keek haar aan. 'Nou meer wat oude muziek en top 40 zooi en soms hardcore.' Het was misschien een rare combinatie, maar het was wel zo. En hij was er nog best trots op ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:47 pm

Stacey keek hem raar aan. Ze vond hem meer een typ voor rock en metal enzo. ''Oh, daar hou ik niet zo van. Alleen sommige nummers. Hardcore vind ik wel leuk''
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:48 pm

'Oke dan.' Dacht ze soms dat hij een grapje maakte? Nou niet dus. 'Ik ga maar weer is, ik zie je nog wel.' En hij stond op en liep het gebouw binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honey

Honey


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:51 pm

'Eh, oke, als een jongen denken.. hmmm..' Honey dacht diep na. 'Wie vind je een beetje leuk dan?' ze keek naar een of ander meisje met een hele bos krullen. 'Dat haar kun je dan lekker borstelen!' lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:53 pm

"Errr.... Nee dan voel ik me net zo'n nicht in een kapsalon!" Julian trok zijn neus op. "Misschien iets minder harig..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:56 pm

Lauren liep het schoolplein weer op. Het was overal te lawaaierig om fatsoenlijk te kunnen lezen. Dan maar hier. Lauren nam plaats onder een grote boom, en sloeg haar boek weer open. Een diepe zucht ontsnapte uit haar mond. Stom, saai boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honey

Honey


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:57 pm

'Oh eh, dan, die daar!' Honey wees naar een meisje met alleen maar kleine knotjes op haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:58 pm

Rose stond op, gaf Jackson een korte, vriendschappelijke knuffel en ging toen langs Lauren zitten. "Sinds wanneer ben jij geïntresseerd in literatuur en sinds wanneer zo openbaar?" grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 10:59 pm

"Gatverd... Waarom loopt hier bijna niemand meer rond met een normaal kapsel?" Julian trok weer een sip lipje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het schoolplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein   Het schoolplein - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het schoolplein
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
.. :: RPG :: De buitenplaats-
Ga naar: