..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

..

..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het stadsplein

Ga naar beneden 
+2
Rosalie
Randy
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Honey

Honey


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:26 pm

Honey kwam aanlopen en merkte al gauw de ruzieënde schoolkindertjes op. Zag ze dat nou goed, 2 tegen 1? Best triest.. maar Honey besloot er niet op in te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:27 pm

((Nou en dan kan ik je nogsteeds duwen haahh XDDDD))


Julian begon zijn geduld te verliezen. Nog even en hij kon een klap krijgen. "Dit is belachelijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:27 pm

"En wie denk je dan dat ze gaan geloven?" vroeg Rosalie spottend. "Vast niet de emojongen met de piercings. Ze hááááten piercings," zei Rose. Behalve Mr Facinelli misschien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:28 pm

Randy dacht even na. 'Nou even denken, het meisje dat tegen iedereen arrogant en onaardig doet. Of de jongen die tenminste normaal gedrag vertoond. Nou sorry ik denk toch de jongen met normaal gedrag.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:30 pm

Rosalie deed net of ze iemand zocht. "Sorry? Jongen met normaal gedraag? Oh! Je bedoelt Julian! Maar lieve schat, daar schiet jij toch helemaal niks mee op?" vroeg ze op schijnheilige toon en een nep medelevend gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:31 pm

Randy trok een vies gezicht. 'Julian? Ken ik niet. Oh wacht je bedoeld dat oranje harig geval daar? Nee dat is nog net iets slechter dan jij, wat bijna onmogelijk is.' Hij glimlachtte. Tjezus wat was zij dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:32 pm

Julian keek de jongen aan alsof hij net vloeiend chinees had gesproken. "Wat loopt hij nou weer allemaal te ijlen?" Mompelde hij tegen Rosalie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:32 pm

Lauren kwam langs gelopen en zag 3 mensen zitten. Rosalie, Julian en.. een onbekende. De onbekende zag er emo uit, er lag ook een zakmes op de grond. Vast van hem. Ze raapte het op en gaf het aan hem terug. 'Hier.. maar ik adviseer je het mes niet op jezelf te gebruiken.' zei ze erbij, waarna ze weg liep. Ze moest een nieuw shirtje hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:34 pm

"Goh, bedánkt," zei Rosalie sarcastisch. Nog even en Randy had echt een handafdruk in zijn gezicht zitten. "Drugs," zei Rosalie tegen Julian, waarna ze weer met haar ogen rolde en kort lachte om Lauren, die al gelijk weer weg was.


Laatst aangepast door Rosalie op ma jul 13, 2009 11:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:35 pm

Hij keek het meisje raar aan. Wat had iedereen toch met emo? Hij gooide de zakmes dit keer in het water, daar had hij geen last meer van. 'Hmm nee sorry, ben ik vergeten in te nemen. Heb jij niet iets? Je ziet er wel uit als een drugsverslaafde.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:35 pm

"Definitely." Knikte Julian. Het was best sneu. Zelfs Julian wist dat drugs foute boel was. En hij hield nogtans van wilde feestjes. Hij vond het wel irritant dat er opeens een meisje het mes opraapte. Oke, haar opmerking was terecht geweest, maar nu lag het mes in het water en ging de drugsemo het helemaaaal niet meer oprapen.


Laatst aangepast door Julian op ma jul 13, 2009 11:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:37 pm

"Liever een drugsverslaafd meisje dan een drugsverslaafde emo." Rosalie glimlachtte lieflijk. "Moet jij niet binnen zitten? Het is veel te mooi weer om te buiten te vertonen." Weer dezelfde glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:38 pm

'Waarom zou ik binnen gaan zitten? Ik ben toch een drugsverslaafde emo? Moet ik toch opzoek naar drugs? Je denkt ook niet echt na he.' Hij keek hun 2 aan.
'Nou lelijkerdjes ik ga ervandoor. Jullie vervelen me nogal.' Hij stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:42 pm

"Je ziet er niet bepaald uit alsof je naar iets op zoek bent anders," zuchtte Rose geïrriteerd. Erg slim was de emo niet. Zeker niet om nu ook nog door te gaan. Eigenlijk wilde ze hem slaan, maar hij was minstens 20 cm groter. Zou er een béétje dom uitzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:43 pm

'Nee ik wacht op iemand, wat je eigenlijk helemaal niet aangaat. Maar door je grote kop kan ik de omgeving niet meer zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:44 pm

Julian had geen zin om hem zomaar te laten wegwandelen. En hopsasa, hij gaf hem een goeie rechtse in zijn gezicht!
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:45 pm

Randy voelde even aan zijn wang, het deed niet echt pijn. 'Geweld is een tegen van onmacht, wat jij dus hebt. Je wilt de controle houden, maar dat kan je niet. Dus ga je geweld gebruiken, wat erg zielig is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:46 pm

"Dan ben je wel heel scheel aangezien je zo'n 20 centimeter groter bent. Of achterlijk. IK zie je voor beide wel aan." In een reflex zette ze een stap achteruit toen Julian opeens begon te slaan. "Oh Julian, ik hou van je," grinnikte ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:46 pm

((ik citeer: een goeie rechtse!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:47 pm

(( Wie weet heb ik geen gevoel meer!! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:48 pm

((maar wel een bloedneus))
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:48 pm

(( nee het was op me wang zei je!! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:49 pm

((ik zei gezicht HAHAH XD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy

Randy


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:49 pm

(( Dat hoeft alsnog me neus niet te zijn =p ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2009 11:52 pm

((Da's wel het meest logisch omdat je neus in het midden van je gezicht zit XD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het stadsplein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het stadsplein   Het stadsplein - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het stadsplein
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
.. :: RPG :: De stad-
Ga naar: