..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

..

..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Buiten de stad: het meer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 10:30 pm

Een groot, helder meer. Er zwemmen natuurlijk wel wat visjes, maar die doen niks. Adoh.


Toegang: vrij


________________________________________

Lauren liep richting het meer. Zodra het meer in aantocht was trok ze haar uniform uit en gooide ze het langs de kant. Ze keek even waar Julian bleef, en wachtte tot hij er eerst in zou springen. Misschien was het water wel koud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 10:32 pm

Julian had zich als een haas naar het meer gehaast (HAHAH oke lol). Daar aangekomen trok hij zijn kleding uit en sprong in zijn boxershort in het water. "Joehoeeeee, kom je nog?" Hij zwaaide half kopje onder naar Lauren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 10:36 pm

'Oh.' zei Lauren toen ze zag dat hij er al in lag. Lauren wandelde het meer in en begon gewoon wat te zwemmen. Haar mascara was waterproof, dus daar hoefde ze zich geen zorgen om te maken. 'Hmmm heerlijk verkoelend.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 10:38 pm

Julian zwom achterwaarts heen en weer en keek naar de lucht. Oke, dat is niet helemaal waar. Hij keek naar Lauren en wou dat het water doorschijnend was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 10:40 pm

Lauren voelde wat aan haar rug. Ze gilde en spurtte het water snel uit. 'Iewl, er zat wat aan m'n rug.' zei ze rillend. Ze stond op de kant en durfde toch even niet meer het water in. Straks was het een enorme waterslang. Oke, te veel fantasie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 10:42 pm

Julian gniffelde. "Oei." Bracht hij droog uit. "Durf je er nu niet meer in?" Vroeg hij met een uitdagend lachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 10:43 pm

Lauren keek even alsof ze beledigd was. 'Of was jij het niet gewoon stiekem?' zei ze met opgetrokken wenkbrauwen. Ze zag hem er nog best voor aan eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 10:44 pm

"Nee hoor." Ik was helemaal hier, en jij was helemaal daar. Julian wees naar de andere kant van het meer. "Hoe kón ik dat zijn?!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 10:48 pm

'Misschien heb je stiekem hele lange armen.' zei ze, zo serieus mogelijk. 'Maar vooruit, ik geloof je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 10:50 pm

"Jammer maar helaas, deze zijn normaal formaat." Julian stak zijn armen boven water uit en blublubde kopje onder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 10:52 pm

Lauren wilde het water weer in, maar ze speelde een beetje op safe. Ze ging dicht bij Julian het water in en nam zich voor daar te blijven. Dan was ze minder bang voor de visjes en slangen en monsters en alle enge wezens in het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 10:58 pm

Julian ging als vanzelf wat dichterbij trappelen. Maar hij ging liever wat verder naar de kant, dan kon hij weer staan. "Het water valt nog mee hè, van temperatuur." Merkte hij luchtig op. Ofwel is het hier om een andere reden zo warm...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 11:01 pm

Lauren bewoog een beetje met hem mee. 'Hé, blijf een beetje hier. Ik vind het dood eng in m'n eentje.' zei ze lachend. Ze meende het echt, ze vond het echt eng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 11:04 pm

"Meerbeestjes bijten niet hoor. Ik daarentegen..." Julian grijnsde ondeugend. Oh wat was het leuk om op een kostschool met lekkere stukken te zitten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 11:07 pm

'Don't act so creepy!' zei ze, waarna ze onder water dook en daarna weer boven kwam. De natte haren sierden haar lichaam. Ineens voelde ze wat aan haar voeten. Een gil ontsnapte uit haar mond en ze sprong als reflex in de armen van Julian. 'Oke, ik vind dit niet leuk. Er zit van alles en nog wat aan me.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 11:11 pm

"Moet ik me nu schuldig voelen?" Grinnikte Julian. Natuurlijk kon ze hem niks kwalijk nemen, zij was tenslitte zélf in zijn armen gesprongen. Maar wat als hij nou... Julian liet zijn ene hand naar haar kont afdwalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 11:12 pm

(( hhhahahahaha Kim zo ken ik je niet XDDD ))

'Hé wa..' Lauren stopte met praten. Op een of andere manier vond ze het niet eens echt erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 11:13 pm

((ik kan me toch goed inleven hè HAHAHAHAH))


Julian grijnsde lichtjes en drukte haar lichaam stevig tegen zich aan. "Wat een stoute meerbeestjes ook. Dat ze aan zo'n mooi meisje durven te zitten!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 11:20 pm

Lauren keek hem lang aan. Zo was ze normaal nooit. Raar.. Maar enigszins beviel het haar wel om een keer niet het preutse meisje te zijn. Hoe erg was het, als je op je 17e pas met één persoon had gezoend en nog nooit een stapje verder was gegaan? Ze glimlachte naar Julian en wreef even over zijn sixpackje.


(( ik laat me weer eens gaan. Poor me. I can't handle it. ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 11:24 pm

Julian vond het wel het gepaste moment. Hij deed zijn kop naar voren en sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 11:28 pm

Lauren twijfelde even, maar volgde al snel Julian's voorbeeld op. Zijn lippen voelden zacht aan, het voelde fijn. Niet echt vertrouwd, maar wel fijn. En raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 11:29 pm

Julian zoende haar vol overgave. En zijn hoofd klonk het als KATSJING!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 11:34 pm

(( ahahahahahaha rofl ))

Lauren zoende hem terug en haar handen dwaalden af naar zijn boxer. Djeez.. bad bad bad bááááád me. You don't even know this fellow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian

Julian


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 13-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 11:37 pm

Julian voelde haar kietelige handen afdwalen naar zijn behind. Leuk idee... Zelf nam hij haar achterkant ook te grazen.



(nou blij??!!!))


Laatst aangepast door Julian op ma jul 13, 2009 11:41 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Emptyma jul 13, 2009 11:38 pm

(( hahaha XD ja heel blij ))

Lauren zoende nog even door en beëindigde daarna de zoen. 'Let's save the best to last.' fluisterde ze terwijl ze weer op eigen benen in het water ging staan, en naar de kant zwom om er vervolgens uit te klimmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Buiten de stad: het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten de stad: het meer   Buiten de stad: het meer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Buiten de stad: het meer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
.. :: RPG :: Overig-
Ga naar: