..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

..

..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Rukia Ann Stewart

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rukia

Rukia


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-07-09

Rukia Ann Stewart Empty
BerichtOnderwerp: Rukia Ann Stewart   Rukia Ann Stewart Emptyzo jul 12, 2009 11:05 pm

Naam: Rukia
Achternaam: Stewart
Bijnaam: -
Doopnaam: Ann
Geboortedatum: 3 november 1993
Sterrebeeld: Schorpioen
Leeftijd: 15
Geboorteplaats: Holywich

Kleur ogen: Bruin
Haarstijl: Stijl, schuine pony, tot over haar schouder
Haarkleur: Bruin
Lengte: 1.69
Gewicht: 48 (haha ik weet echt niet wat normaal is Mad)
Lichaamsbouw: smal en tenger.
Plaatje:

Karaktereigenschappen: ze zegt nooit een woord teveel, natuurlievend, een beetje zweverig, mensen respecteren haar eigenlijk wel. (Haha ik weet echt niet hoe ik het anders moet zeggen, ze is anders als een 'normaal' kostschool meisje, maar toch hoort ze er wel bij. Ze is wel erg snel jaloers dus dat kan soms nog wel tot problemen leiden.
Uitgebreide beschrijving: Ze loopt erg sierlijk en is niet snel bang, ze houdt wel van lol maken maar het moet wel redelijk blijven. Ze speelt piano, waar ze ook erg goed in is.
Familie: Ze heeft een vader en moeder die in Holywich wonen, haar broer studeert aan de universiteit van oxfort.
Status op school: iedereen kent haar wel door haar piano enzo, ze word wel gewaardeerd maar ze heeft een vrij normale status.
Extra: Ze heeft een fret als huisdier, die meestal ergens in een speciaal vakje in haar tas zit. tot nu toe heeft nog geen leraar hem ontdekt.


Laatst aangepast door Rukia op di jul 14, 2009 11:46 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
Admin
Rosalie


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 12-07-09

Rukia Ann Stewart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rukia Ann Stewart   Rukia Ann Stewart Emptyzo jul 12, 2009 11:15 pm

hi! : D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boardingschool.actieforum.com
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 12-07-09

Rukia Ann Stewart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rukia Ann Stewart   Rukia Ann Stewart Emptydi jul 14, 2009 2:16 pm

Kijk voortaan even naar andere aanmeldingen. Dan zie je dat je hetzelfde plaatje hebt als ik, en dat is niet echt de bedoeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rukia Ann Stewart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rukia Ann Stewart   Rukia Ann Stewart Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rukia Ann Stewart
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» He Rukia ofzo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
.. :: Algemeen :: Aanmelden-
Ga naar: